عوام کے لیڈر:شی جن پنگ کے دل میں پرانی خوشحال یادیں

0

چین کے صدر مملکت شی جن پھنگ اکثر اپنے آبائی شہر کے بارے میں بات کرتے ہیں۔ ستمبر 2013 میں قازقستان کی نذر بائیوف یونیورسٹی میں شی جن پھنگ نے جذباتی انداز میں اساتذہ اور طلباء سے کہا کہ میرا آبائی شہر شین شی ہے ،جو قدیم شاہراہ ریشم کے نقطہ آغاز پر واقع ہے۔

1960کی دہائی کے آخر میں شی جن پھنگ صوبہ شین شی کے یان آن کے ایک چھوٹے سے گاؤں لیانگ جیاحے میں ایک کسان کے طور پر کام کرنے گئے، جہاں انہوں نے سات سال گزارے۔ شی جن پھنگ نے لیانگ جیاہ حے سے واپس جانے سے پہلے ساتھی گاؤں والوں سے کہا کہ میں لیانگ جیاحے کو کبھی نہیں بھولوں گا۔

پرانی یادوں کا کیا مطلب ہے؟ اس کا مطلب ہے کہ آپ اس جگہ کو چھوڑنے کے بعد یاد کرتے ہیں۔چین کے صوبہ حہ بے کا جنگ ڈینگ بھی ایک ایسی جگہ ہے جسے شی جن پھنگ اکثر یاد کرتے ہیں۔ 1982 کے موسم بہار میں شی جن پھنگ یہاں کام کرنے آئے۔ شی جن پھنگ نے کہا کہ اگرچہ میں جنگ ڈینگ میں صرف تین سال سے زیادہ عرصے سے ہوں، لیکن یہ تین سال غیر معمولی اور عام تین سالوں سے مختلف ہیں۔” وہ "غیر معمولی” ہونے کی وجہ یہ ہے کہ وہ اپنے جذبات کو ان لوگوں سے جوڑتا ہے جو یہاں پیدا ہوئے اور پلے بڑھے۔

لیانگ جیاحے سے جنگ ڈینگ تک، فو جیان سے زے جیانگ، شنگھائی اور بیجنگ تک، اور پھر سی پی سی کی مرکزی کمیٹی کے جنرل سیکرٹری، صدر مملکت اور مرکزی فوجی کمیشن کے چیئرمین کے طور پر منتخب ہونے تک، شی جن پھنگ جہاں بھی گئے وہاں اپنے مخلص اور سادہ جذبات کو لوگوں تک پہنچایا۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.