پیرس:جموں کشمیر لبریشن فرنٹ یورپ زون چیپٹر کے زیراہتمام شہید مقبول بٹ کی برسی کے موقع پر بھارتی سفارت خانے کے سامنے احتجاجی مظاہرہ

0

پیرس(رپورٹ:سلطان محمود)جموں کشمیر لبریشن فرنٹ یورپ زون چیپٹر نے عظیم کشمیری شہید مقبول بٹ کی 40ویں برسی کے موقع پر پیرس میں بھارتی سفارت خانے کے سامنے ایک احتجاجی مظاہرے کا اہتمام کیا۔

مقررین نے کشمیریوں کی حق خودارادیت کی جائز جدوجہد کو ناکام بنانے کی بھارتی کوششوں کی مذمت کی۔ بھارت شاید آج کی دنیا کا سب سے زیادہ چالاک ذہن ہے جو درحقیقت دہشت گردی کر رہا ہے لیکن وہ کشمیریوں کی جدوجہد آزادی کو بدنام کرتا ہے اور دنیا کو بے وقوف بنانے کے لیے اسے دہشت گردی کا نام دیتا ہے۔

مقررین نے مزید کہا کہ بھارت انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں اور کشمیریوں کی بنیادی آزادیوں کو سلب کرنے میں بری طرح ملوث ہے۔بھارت کشمیریوں کی آزادی اور حق خود ارادیت کی آواز کو کبھی خاموش نہیں کر سکتا۔

ملک مشتاق پاش جے کے ایل ایف فرانس کے ممتاز رہنما پاشا نے بھارتی تسلط پسندانہ رویہ پر سوال اٹھایا اور کہا کہ بھارت نے جموں کشمیر (IIOJK) کے بھارتی غیر قانونی مقبوضہ حصے کو تہاڑ جیل دہلی میں تبدیل کر دیا ہے اور 5 اگست 2019 سے بھارتی آئین کے 370 اور 35 A کو منسوخ کر دیا ہے اور وادی کشمیر میں تیسرے درجے کے تشدد میں اضافہ ہوا ہے۔

بھارت کے دوسرے حصوں سے ہندوؤں کو لا کر ریاست کی آبادی کا تناسب تبدیل کرنے کی رات .جموں کشمیر فورم فرانس (جے کے ایف ایف) کے نعیم چوہدری نے بھارتی بربریت کی مذمت کرتے ہوئے انسانی حقوق کے عالمی اداروں اور اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل سے مطالبہ کیا کہ وہ اس سمت میں سنجیدہ اقدامات کریں۔ کشمیریوں کے حق خودارادیت کے تعین کے لیے آزادانہ استصواب رائے کا اہتمام کرنا جیسا کہ دنیا کی دیگر اقوام حاصل کرتی ہیں، کشمیریوں کے ساتھ یہ امتیازی سلوک کیوں کیا جا رہا ہے۔

اس موقع پر پاکستانی تارکین وطن کے نمائندوں نے بھی خطاب کیا اور کہا کہ پاکستان کشمیری بھائیوں اور بہنوں کے ساتھ کھڑا ہے، ان کی منصفانہ جدوجہد میں ہر ممکن تعاون جاری رکھے گا۔ تارکین وطن رہنمائوں نے محمد مقبول بٹ کو زبردست خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ شہداء بھارتی جوئے کے خلاف کشمیریوں کی جدوجہد آزادی کی علامت ہیں۔ انہوں نے کہا کہ کشمیری شہداء کی قربانیوں کو رائیگاں نہیں جانے دیا جائے گا اور ان کے مشن کو ہر قیمت پر پورا کیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ کشمیری عوام مزید عزم اور حوصلے کے ساتھ مقبول شہید کے مشن کو جاری رکھیں گے۔ مقررین نے عالمی طاقتوں سے مطالبہ کیا کہ وہ یاسین ملک کی زندگی بچانے میں مدد کریں کیونکہ مودی اسے جھوٹے اور من گھڑت مقدمات اور سازش میں پھانسی دینے کے لیے تیار ہے۔.

Leave A Reply

Your email address will not be published.