سکندر رضا کے آخری گیند پر چھکے کی بدولت دبئی نے وائپرز کو ہرا دیا

0

دبئی (سپورٹس ڈیسک) دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں کھیلے گئے آئی ایل ٹی 20 سیزن 2 کے 27 ویں میچ میں سکندر رضا کے آخری گیند پر چھکے اور 5 چوکے اور 2 چھکوں کی مدد سے دبئی کیپیٹلز نے دبئی کیپیٹلز کو 5 وکٹوں سے شکست دیدی ۔

رضا نے چوتھی وکٹ کے لیے 54 گیندوں پر 79 رنز کی شراکت قائم کی اور سیم بلنگز کے ساتھ 36 گیندوں پر پانچ چوکے اور دو چھکوں کی مدد سے 57 رنز بنائے اور پانچویں وکٹ کے لیے داسن شناکا (10) کے ساتھ 23 گیندوں پر 40 رنز کی شراکت قائم کی۔

آخری اوور میں 13 رنز درکار تھے، متحدہ عرب امارات کے 19 سالہ میڈیم فاسٹ بولر علی نصیر نے ایک زبردست اوور کرایا جس کی آخری گیند پر 6 رنز درکار تھے تو رضا نے شاندار چھکا مار کر اپنی ٹیم کو فتح دلادی وائپرز نے ایلکس ہیلز کی 37 گیندوں پر 66 رنز کی مدد سے 7 وکٹوں کے نقصان پر 171 رنز بنائے اور فل سالٹ (26) کے ساتھ 66 رنز کی شراکت قائم کی۔

مائیکل جونز کے 20 رنز کے علاوہ باقی سب رنز بنانے کی جدوجہد کرتے رہے۔ جیت کے لئے 8.55 رن ریٹ کے تعاقب میں ٹام بینٹن اور میکس ہولڈن کے درمیان اوپننگ شراکت صرف 16 رنز ہی بن سکی۔ ہولڈن ایڈم ہوز کی جانب سے 8 رنز پر سیم کرن کو آؤٹ کرنے کے بعد شاندار چھلانگ لگانے میں ناکام رہے۔

بین ڈنک نے بھی ایک گیند پر کلین بولنگ کی جس نے انہیں شکست دیکر اپنے آف اسٹمپ کے اوپری حصے کو 1 رنز پر آؤٹ کر دیا۔ جب بینٹن نے علی نصیر کو 15 رنز پر ڈینیئل لارنس کے پاس کھینچا تو کیپیٹلز مشکل میں تھا۔

آخری 18 گیندوں پر 29 رنز درکار تھے ۔ جسے داسن شناکا اور رضا نے منزل پر پہنچایا رضا نے اپنی نصف سنچری 38 گیندوں میں مکمل کی۔ سکندر رضا کو مین آف دی میچ قرار دیا گیا۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.