گلف جائنٹس نے ایم آئی ایمریٹس کو 5رنز سے شکست دے دی

0

دبئی (سپورٹس ڈیسک) دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں کھیلے گئے آئی ایل ٹی 20 سیزن 2 کے 26 ویں میچ میں گلف جائنٹس نے ایم آئی ایمریٹس کو 5 رنز سے شکست دیدی ۔ جائنٹس کی جیت کے معمار ان کے کپتان جیمز ونس تھے جنہوں نے 41 گیندوں پر 7 چوکے اور ایک چھکے کی مدد سے 59 رنز بنائے اور وکٹ کیپر جیمی اسمتھ نے 26 گیندوں پر 4 چوکے اور دو چھکوں کی مدد سے ناقابل شکست 43 رنز بنائے۔ انہوں نے ملکر جائنٹس کو 7 وکٹوں کے نقصان پر 158 رنز بنانے میں مدد کی۔

اس کے بعد انہوں نے ایم آئی ایمریٹس کو مقررہ 20 اوورز میں 7 وکٹوں کے نقصان پر 153 رنز پر روک دیا۔ایمریٹس کے کپتان کیرون پولارڈ نے 31 گیندوں پر 3 چوکے اور ایک چھکے کی مدد سے 40 رنز کی شاندار اننگز کھیل کر فتح کی امیدوں کو روشن کیا جب اوپنر کوشل پریرا نے 25 گیندوں پر 5 چوکے لگا کر 34 رنز بنائے۔کرس جارڈن اور جیمی اوورٹن نے ڈیتھ اوورز میں بہترین بولنگ کی اور اپنی ٹیم کی جیت کو یقینی بنایا جس کی وجہ سے جائنٹس پوائنٹس ٹیبل پر دوسرے نمبر پر پہنچ گئے۔

بدقسمتی سے ایمریٹس کے بائیں ہاتھ کے اسپنر وقار سلام خیل کا 19 رنز دیکر 3 وکٹوں کا اسپیل رائیگاں گیا۔ہدف کے تعاقب میں کوشل پریرا اور محمد وسیم کی جارحانہ اوپننگ جوڑی 3.1 اوورز میں صرف 22 رنز ہی بنا سکی وسیم 7 رنز پر بناکر آؤٹ ہوئے۔ آندرے فلیچر نے کرس جارڈن کو 11 رنز پر شمرون ہیٹ مائر کے ہاتھوں کیچ آؤٹ کیا۔ امباتی رائیڈو جلد ہی ایان خان کو کرس جارڈن کے ہاتھوں میں اٹھا کر آؤٹ ہو گئے۔دلچسپ بات یہ تھی کہ فتح کےلئے 30 گیندوں پر 60 رنز کی ضرورت تھی۔

پولارڈ نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ جبکہ اوڈیان اسمتھ نے ان کا ساتھ دیا ۔ جب 18 گیندوں پر 38 رنز کی درکار تھے تو اوورٹن نے اوڈین اسمتھ کو 12 رنز پر آؤٹ کیا ۔ اس کے بعد اردن نے پولارڈ کو مجبور کیا کہ وہ مزرابانی کو کیچ دے کر امارات کی فتح کی امیدوں پر پانی پھیر دیں۔میچ کے بہترین کھلاڑی کرس جارڈن نے کہا کہ ایک اچھی جیت تھی۔ ہمارے پاس بہترین کھلاڑی ہیں ۔ میں اپنی رفتار پر بولنگ کوچ کی مدد سے کام کررہا ہوں۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.