چارکرکٹ ٹیموں کے درمیان کرکٹ مقابلے میں AAA چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس ٹیم کی جیت

0

دبئی (طاہر منیر طاہر) اے این کے ANK گلوبل چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس G-Force کرکٹ اکیڈمی میں منعقد ہونے والے ANK Global & Ten Stars Lubricants Entrepreneurs Tape Ball کرکٹ ٹورنامنٹ کی کامیابی کا پرجوش طریقے سے اعلان کیا۔

دلچسپ کرکٹ کے علاوہ یہ واقعہ کمیونٹی کی کامیابی اور مشترکہ کاوش کے طور پر سامنے آیا- جس میں ایک جگہ پر اختراعی آئیڈیاز شامل ہیں۔ صرف چند گھنٹوں میں ایونٹ نے اہم سنگ میل حاصل کیے خوشی بکھیرتے ہوئے قریبی کمیونٹی کی ہم آہنگی کو فروغ دیا۔ ٹورنامنٹ میں چار ماہر ٹیموں نے حصہ لیا۔

AAA چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس کپتان مسٹر جہانگیر چٹھہ کی قیادت میں ٹین سٹار لبریکنٹس محمد ہارون کی قیادت میں انٹرپرینیور سپورٹس کلب، جس کی قیادت محمد فیصل اور اے این کے گلوبل چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس کیپٹن دھنی بخش نے کی۔

اسپانسرز کے تحائف قرعہ اندازی کے ذریعے ہر کسی میں تقسیم کیے گئے، جس سے شرکاء میں دلچسپی بڑھ گئی اور اسپانسرز کو پروموشن کا اضافی موقع فراہم ہوا۔ ٹورنامنٹ میں چار ٹیموں کے 44 کھلاڑیوں نے کرکٹ اور دوستی سے لطف اندوز ہونے کا مظاہرہ کیا۔

اس نے 15 افراد کے لیے ایک پلیٹ فارم کے طور پر بھی کام کیا جو آپس میں جڑنے، خیالات کا اشتراک کرنے، اور ملازمت سے انٹرپرینیورشپ میں منتقلی پر تبادلہ خیال کرنے کے لیے کام کرتا ہے۔ 35 ملازمتوں کے متلاشیوں کے لیے رہنمائی، نیٹ ورکنگ اور حوصلہ افزائی کے لیے ایک سیشن میں نفر حسین، اعجاز احمد، اور شکیل نے اپنے عملی تجربات سے حاصل کردہ خیالات کا اظہار کیا۔

اس موقع پر شرکاء اپنے فون پرے رکھ کر بات چیت، خیالات اور باہمی گفتگو میں مصروف رہے۔ اے این کے گلوبل اینڈ ٹین اسٹارز لبریکنٹس انٹرپرینیورز ٹیپ بال کرکٹ ٹورنامنٹ نے نہ صرف کرکٹ کی شاندار مہارتوں کا مظاہرہ کیا بلکہ یہ دوستی اور اجتماعی طور پر سیکھنے کی جگہ بھی بن گیا۔ AAA چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس فاتح کے طور پر ابھرے اور ANK گلوبل چارٹرڈ نے دوسری پوزیشن حاصل کی۔

اے این کے گلوبل چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس کے سی ای او اور ٹورنامنٹ کے منتظم نفر حسین ACA نے اس دن کو حقیقی معنوں میں شاندار بنانے میں تعاون کرنے والے ہر فرد کا تہہ دل سے شکریہ ادا کیا- تمام کھلاڑیوں، کپتانوں، معاون کاروباری اداروں، میڈیا ٹیم اور رضاکاروں کے لیے شکریہ ادا کیا جاتا ہے۔

بشیر چوہان، اشفاق، اختر، اعجاز احمد، شکیل، نعیم الٰہی، اور مسز نبیہ کو ان کی غیر معمولی شراکت کے لیے خصوصی طور پر خراج تحسین پیش کیا جاتا ہے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.