پاکستان میں 24 واں ورلڈ ریڈیو ڈے بابا فرید کے شہر پاکپتن میں منایا جا رہا ہے

0

ریڈیو کا عالمی دن ہر سال 13 فروری کو منایا جاتا ہے جو ریڈیو کے ذریعہ اور معاشرے، ثقافت اور مواصلات پر اس کے اثرات کوظاہر کرتا ہے۔ اقوام متحدہ کی تعلیمی، سائنسی اور ثقافتی تنظیم (UNESCO) کی طرف سے نامزد کیا گیا، عالمی یوم ریڈیو، ریڈیو کی اہمیت کے بارے میں شعور اجاگر کرنے اور مواصلات کے اس طاقتور اور قابل رسائی ذرائع کے ذریعے معلومات تک رسائی کو فروغ دینے کے ایک موقع کے طور پر کام کرتا ہے۔

نومبر 2011 میں یونیسکو کے ایک اعلان کے بعد منتخب شدہ تاریخ 13 فروری 1946 کو اقوام متحدہ کے ریڈیو کے قیام کو خراج عقیدت پیش کرتی ہے۔ تب سے عالمی ریڈیو ڈے بن گیا ہے۔ ریڈیو ایک اہم ذریعہ ہے جو سرحدوں کو عبور کرتا ہے اور سامعین تک پہنچتا ہے۔ یہ مکالمے، ثقافتی تنوع کو فروغ دینے اور اظہار رائے کی آزادی کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ ریڈیو ان علاقوں میں خاص طور پر اہم ہے جہاں میڈیا کی دوسری شکلوں تک محدود رسائی ہے، کیونکہ یہ دور دراز علاقوں اور پسماندہ علاقوں تک پہنچ سکتا ہے۔ریڈیو کے عالمی دن کا موضوع ہر سال مختلف ہوتا ہے، جو معاشرے میں ریڈیو کی شراکت کے مختلف پہلوؤں کی عکاسی کرتا ہے۔

موضوعات میں "ریڈیو اور کھیل،” "ریڈیو اور نوجوان،” اور "ریڈیو اور تعلیم” وغیرہ شامل ہیں۔ یہ تھیمز ان متنوع کرداروں کو اجاگر کرتے ہیں جو ریڈیو تعلیم کو فروغ دینے، کمیونٹی کی شمولیت کو فروغ دینے اور سماجی شمولیت کو بڑھانے میں ادا کرتا ہے۔ریڈیو کا عالمی دن مختلف تقریبات کے ذریعے منایا جاتا ہے، جن میں ریڈیو نشریات، پینل ڈسکشنز اور کمیونٹی آؤٹ ریچ پروگرام شامل ہیں۔ دنیا بھر میں نشریاتی ادارے، تنظیمیں اور افراد ان سرگرمیوں میں حصہ لیتے ہیں جو ان کی کمیونٹیز میں ریڈیو کے اثرات کو ظاہر کرتی ہیں۔ مزید برآں، یونیسکو ریڈیو کے ذریعے معلومات تک رسائی اور اظہار رائے کی آزادی کو فروغ دینے میں حکومتوں، این جی اوز اور میڈیا تنظیموں کی شمولیت کی حوصلہ افزائی کرتا ہے۔

ڈیجیٹل دور میں، جہاں میڈیا کے نئے پلیٹ فارم مسلسل ابھرتے ہیں، عالمی ریڈیو ڈے ہمیں اس روایتی لیکن لچکدار میڈیم کی دیرپا اہمیت کی یاد دلاتا ہے۔ ریڈیو دنیا بھر میں لاکھوں لوگوں کے لیے معلومات، تفریح، اور رابطے کا ذریعہ بنا ہوا ہے، جو اسے مواصلات اور بااختیار بنانے کا ایک انمول ذریعہ بناتا ہے۔ پوری دنیا کی طرح پاکستان میں بھی "ورلڈ ریڈیو ڈے” پورے ذوق و شوق سے منایا جاتا ہے جسے ریڈیو کے باذوق سامعین مناتے ہیں- ریڈیو کا عالمی دن پاکستان کے مختلف شہروں میں منایا جاتا ہے جس میں پاکستان بھر سے ریڈیو سامعین شرکت کرتے ہیں۔

اس بار 24 واں ورلڈ ریڈیو ڈے بابا فرید کے شہر پاکپتن میں منایا جا رہا ہے، جس کا اہتمام معروف ریڈیو لسنر غلام سرور بلوچ (حال مقیم سعودی عرب) نے کیا- 11 فروری 2024 کو منعقد ہونے والے اس پروگرام میں پاکستان اوردنیا کے دیگر ممالک سے سیکڑوں ریڈیو سامعین شرکت کریں گے-

Leave A Reply

Your email address will not be published.